KSIĄŻKA, KTÓRĄ NAPRAWDĘ WARTO PRZECZYTAĆ.

06:33


  Witam was. Chciałabym wam dzisiaj polecić książkę, która jest ze mną już od jakiś trzech lat.
Więc wiemy już, że książka nie jest nowa, jest z 2012 roku. Wielu z wam mogło już o niej słyszeć, ale jeśli nie to koniecznie musicie ją przeczytać.

  Piętnastoletni Charlie rozpoczyna naukę w liceum chcąc zapomnieć o traumatycznych przeżyciach z wcześniej. Mimo nieśmiałości i braku znajomych szybko poznaje nowych. Zaprzyjaźnia się z Patrickiem i Sam oraz ich znajomymi, którzy starsi są o trzy lata. Charlie bardzo polubił swoich nowych przyjaciół,a w szczególności Patricka i Sam. Wszyscy się świetnie razem bawią i są dla siebie dużym wsparciem. Lecz nagle pojawia się w życiu chłopaka jak dotąd nieznane uczucie, właściwie miłość powinna być czymś dobrym w naszym życiu, ale nie jest wtedy, gdy to miłość bez wzajemności. Nastolatek popełnia błąd za błędem w życiu towarzyskim i zasięgnął do świata narkotyków po czym zawitał szpital. Okazuje się, że Charlie nie jest zupełnie normalny i jego stan psychiczny różni się od normalności, ale książka nie kończy się między szpitalnymi ścianami.

 A więc książka o narkotykach, homoseksualistach, miłości, szpitalu, przyjaźni, psychice i wielu różnych przydatnych życiowych dylematach. Sam naprawdę jest dla chłopaka ważna,a Patrick nauczył go,aby akceptować to kim ktoś jest nawet jeśli się różni od innych na przykład gejów, ponieważ właśnie nim był Patrick.


Jeśli nie czytaliście to zachęcam do przeczytania i napisania, czy opis książki was zainteresował , a jeżeli jesteście już po to napiszcie jak książka wam się podobała. Zachęcam także to obserwowania mojego bloga, aby być na bieżąco.

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Bardzo ciekawy post!
    Na pewno przeczytam tą książkę :)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka wydaje się ciekawa może kiedyś po nią sięgnę :*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie książki,filmy itp o życiu nastolatków, więc z chęcią bym przeczytała.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie ciężka książka - jestem osoba bardzo wrażliwa i jestem przekonana że przeżywałabym wszystko wraz z bohaterami. Pozdrawiam.

    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o niej wiele dobrego, napewno kiedyś przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam nic o niej, ale opis jest jak najbardziej ciekawy. Wkrótce wakacje, więc dopisuję ją na listę do przeczytania. Dziękuję! <3

    http://watashinoomoide00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się spodobała i mam nadzieję, że po przeczytaniu będziesz zadowolona. :)

      Usuń
  7. Dużo o niej słyszałam ale jakoś mnie nie ciągnęło ale teraz chyba się skuszę
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaintrygowała mnie, nie powiem. Właśnie chyba takiej książki poszukuję. Temat trudny, aczkolwiek bardzo współczesny, więc z pewnością będzie to ciekawa lektura :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2016/05/wilno.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i pozdrawiam. :)

      Usuń
  9. Uwielbiam czytać książki więc i twoja recenzja mnie bardzo zainteresowała przyznam szczerze że nie czytałam tego wydania wcześniej ale chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń

About Me

Nazywam się Natalia i mam siedemnaście lat. Interesuje się książkami, filmami, muzyką oraz często mam przemyślenia życiowe, którymi lubię dzielić się na blogu. ☺

Snap !

Snap !

Kontakt

nat.ka123066@gmail.com