WYJĄTKOWE DNI

13:26



Witam was. Dzisiaj zastanawiam się, a może raczej stwierdzam pewien fakt. Bywają takie dni, kiedy mamy ochotę leżeć cały dzień w naszym łóżku, a czasami nawet tydzień i to wszystko dzieje się tak po prostu bez powodu. Jeśli mamy do tego także smutne odczucia, płaczemy, czy też zdarzają się inne przykre momenty i staje się to naszą codziennością, powinniśmy udać się do specjalisty. Jeżeli jednak po prostu jesteśmy zbyt leniwi, lub nasze życie wydaje się monotonne warto coś z tym zrobić. Łatwo jest powiedzieć komuś, aby zrobił coś ze swoim życiem, ale trudniej tej osobie jest niestety to wykonać. Ludzie często gonią za szczęściem, nie mając czasu być szczęśliwi, albo nie doceniając tego co jest dookoła ich.
  Jestem jedną z tych leniwych osób, która po prostu mogłaby spać całymi dniami ze słuchawkami w uszach, oglądać filmy, czy też czytać książki. Staram się udzielać jakoś w internecie, ale czy jest to najlepsze rozwiązanie na korzystania z życia ? Odpowiedź jest oczywista. Nauczyłam się jednak czegoś ważnego, a mianowicie, gdy jesień właśnie się zaczyna i z drzew spadają pierwsze liście, a z nieba leje się nieustająca ilość kropli to wszystko sprawia że zaczynam doceniać to co dzieje się zaraz obok mnie, kiedy w zimie zaczyna sypać pierwszy śnieg, pomimo tego że jest okropnie zimno widzimy coś pięknego, co sprawia że zastanawiamy się nad istnieniem. Nawet moment, gdy wygodnie siedzimy w fotelu, przykryci kocem, pijąc cieplutką herbatę, czy też kawę sprawia że czujemy wyjątkowy klimat. Dlatego czasami może po prostu warto czekać na pewne rzeczy i wtedy one staną się dla nas czymś przyjemnym, wyjątkowym. Gdyby właśnie pomyśleć o danej porze roku, trzeba czekać na nią z roku na rok, aż nadejdzie i znowu sprawi że zaczniemy widzieć te wszystkie piękne rzeczy, albo przykład z kubkiem herbaty wcale nie oznacza, iż musimy przestać ją pić tylko po prostu gdybyśmy robili sobie takie leniwe dni rzadziej wszystko wydawałoby się bardziej wyjątkowe i godne powtarzania. Pomyślcie co moglibyście odłożyć, aby za jakiś czas to tego wrócić i móc nazwać to wyjątkowym.



Mam nadzieje że podoba wam się post. Jeśli podoba ci się ogólnie blog obserwuj i pamiętaj żeby zostawić po sobie komentarz. Dziękuję i do zobaczenia ! ☺
/ Natalia.

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Post bardzo dobry. Podobnie jest z smutnymi wydarzeniami. Ale przecież gdyby nie one, to nigdy nie docenilibyśmy tych dobrych :)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie napisany. Ja mam podobnie. Jednak do pewnego czasu goniłam za szczęściem.I nagle powiedziałam STOP! Zaczęłam się cieszyć małymi rzeczami :)
    Obserwuję. tornadomysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem strasznie leniwa i nigdy nic mi się nie chce :D
    natalii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jestem leniwa, ale nie mam na to czasu :p. Podpatrzyłam Twojego bloga na facebooku ;). Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie <3

    http://blacklinemake-up.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak nasze życie funkcjonuje. Jesteśmy zdatni na pogodę, twarz pani w sklepie, która podaje nam jakiś produkt, chorobę czy na ocenę w szkole, wszystko to deformuje nasz nastrój w danym dniu. A lenistwo ! Czasem jest to nam potrzebne ! :)

    OdpowiedzUsuń

About Me

Nazywam się Natalia i mam siedemnaście lat. Interesuje się książkami, filmami, muzyką oraz często mam przemyślenia życiowe, którymi lubię dzielić się na blogu. ☺

Snap !

Snap !

Kontakt

nat.ka123066@gmail.com