JESIENNA SZAROŚĆ

12:35


   Patrzę przez okno i widzę zachmurzone niebo, a wszystko wydaje się być zupełnie ponure.
Pomimo tego, że bloki dookoła wciąż są kolorowe, a liście jeszcze zupełnie nie opuściły drzew, wydaje się jakby świat wpadł w głębszą szarość, niż do tej pory. Nasze samopoczucie staje się obniżone i wszystko zaczyna nabierać ciemnych barw, pomimo chęci obrócenia tego w coś dobrego.
   Z reguły jestem osobą skłonną do przemyśleń, lubiącą melancholię i spokój, ponieważ potrafi mnie to wyciszyć. Jesień dlatego jest moją ulubioną porą roku, ponieważ  jest bardzo wyciszająca, przez co wydaje się jakby świat trochę zwolnił, a może raczej to ludzie zachowują się jakby potrzebowali się na chwilę zatrzymać.
   To co przedstawia nam natura podczas okresu jesieni, jest bardzo inspirujące, a ja czuję się wtedy jakby po lecie miało nastąpić coś mojego, coś co odzwierciedla choć trochę to co czuję, a nastrój daje mi więcej możliwości na głębokie przemyślenia i wejście w głąb siebie. Uderzenia w szybę deszczu, który zazwyczaj przeszkadza większości ludzi, jest dla mnie naprawdę przyjemne. Bardzo możliwe, że kubek gorącej herbaty, koc, padający deszcz za oknem i dobra książka, to już jedynie stereotyp w większości przypadków, jednak u mnie jest to jesienna codzienność i uwielbiam ją.


________________________________________________________________________________

  Post właściwie zainspirowany tym, co widać za oknem, a może raczej codziennymi odczuciami.
Jak jest z wami, lubicie jesień ? Jeśli tak lub nie napiszcie dlaczego. Oczywiście zapraszam do zostania na dłużej i zaobserwowania mojego bloga oraz do komentowania.

                                                            snap: szymanska88blog
       Wattpad: www.wattpad.com/user/open_girl88


You Might Also Like

20 komentarze

  1. Ja osobiście mam mieszane uczucia, co do jesieni. Zimno i pada deszcz :/ ale podoba mi się w niej krajobraz kolorowych liści na drzewach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także uważam, że powinno być trochę cieplej. Dziękuję za komentarz, świetny blog i świetny kanał. Pozdrawiam !:)

      Usuń
  2. Ja lubię jesień, ale tylko wtedy kiedy na polu jest w miarę ładnie a na ulicach jest dużo żółtych liści :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jesieni nie lubię, chociaż trzeba przyznać, że kolorystycznie jest bardzo łada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię nasza polska jesień, nawet, gdy jest szaro. To jest dla mnie niezwykła i kolorowa pora roku. Staram się nie popadać w jesienna depresję i walczyć o swoje dobre samopoczucie :)
    Szkoda ze nie ma więcej zdjęć, bo jest przepiękne
    Pozdrawiam!
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki spacerowi jedynie lubię jesieni kiedy to lubię podziwiać jej uroki lub częstą mgłę. Zgodzę się też że jest inspirującą porą roku jak chyba każda. Prawda? Pozdrawiam nastrojowa muzyk idealnie celny w klimat jesienny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie podchodziłam do tematu jesieni jako wyciszenia i odpoczynku, ale faktycznie dużo w tym prawdy. Jesienią jakoś wszystko spowalnia. Piękne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię jesień, ale nie taką ponurą i szarą a kolorową i ciepłą niestety na razie się na taką nie zapowiada :/
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Też wolę jesień <3, i podobają mi się rude :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham jesień - za jego koloryt, za to że mam więcej czasu na przemyślenia, za grube sweterki i to lenistwo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem z osób które lubią tylko lato :) No po prostu! Ciepło ❤️💜

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesień ma w sobie to "coś". W moim przypadku też stawiam na książkę i kocyk i wcale nie przeszkadza mi szaruga i deszcz za oknem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba wolę wiosnę:)
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedys zbytnio nie przepadałam za jesienią, ale myślę, ze w jakimś stopniu to się zmieniło.
    Sliczne zdjęcia ; )
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super sie czytało! Piękne zdjęcie ♥️

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie piszesz, zdjęcie też klimatyczne, a w kapeluszu Ci do twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny blog, widać że wkładasz w niego serce.
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie nusiabl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

About Me

Nazywam się Natalia i mam siedemnaście lat. Interesuje się książkami, filmami, muzyką oraz często mam przemyślenia życiowe, którymi lubię dzielić się na blogu. ☺

Snap !

Snap !

Kontakt

nat.ka123066@gmail.com